Leírás
Vajon hogyan kell létrehozni egy világhírű, piacvezető divatmárkát? Erre ma talán nincs is recept, de 1923-ban még tartós munkaruhák tervezésével és gyártásával el lehetett indulni ezen az úton. Persze a németországi Metzingenben élő Hugo Bossnak valószínűleg eszébe sem jutottak Párizs kifutói, a csillogás világa, amikor kitalálta első ruháit, de azok minőségük miatt széles körben közkedveltek lettek. 1948-ban meghalt a cégalapító, a márka arculata változni kezdett - épp időben. Az irányítást és az ötletgazda szerepet Boss unokái vették át. Működésüknek köszönhetően a hatvanas évek elejére a Boss márkának Németországban szinte egyedülálló módon divatos, sőt, merész ruhakollekciói lettek. Ezt az előnyt kihasználva a Boss pár év alatt világhírű, nemzetközi márka lett, termékeivel nem követte, hanem meghatározta a divat irányát. Már a kilencvenes évek elejétől került órakollekció is a kínálatba és bár sikerült bevezetni a Boss-t, mint óramárkát, de az eladások megrekedtek évi százezer darabnál. 2004-ben kapóra jött, hogy a világszerte ismert, minőségi Movado órákat gyártó MGI Luxury Group átvette a Boss karóragyártási licencet a Tempustól. Az új know-how, a Boss karórák tiszta, átlátható pozícionálása, az időmérők kivételes minősége nem kis részben köszönhető a tapasztalt, régi szereplő belépésének. Az új trend első jeleként megjelent a Boss Black-széria, klasszikus, tiszta megjelenéssel. Rá egy évre érkezett a Boss Orange-sorozat, erős márkajegyekkel. A soron következő Boss Green a sportos kollekció, ajánlott például golfozáshoz. A 2009 óta létező negyedik széria, amit egyszerűen Hugo-nak neveznek, a legdivatosabb valamennyi közül. Legfrissebb újdonságként a márka bevezette a Boss Selection High-End karórákat. Ezek a kínálat csúcsmodelljei, korlátozott példányszámban készülnek, fekete számlappal, négy óránál kialakított dátummal, minőségi mechanikus szerkezettel, zafírüveges hátlappal, hogy látható legyen mindaz az igényesség, ami a tokon belül van. A Boss karórákat ma a legdivatosabbak között tartják számon. Különleges, olykor igen összetett számlapjaik, igényes anyagaik, határozott férfias formájuk miatt rendkívül kedveltek.
Leírás és Paraméterek
Vajon hogyan kell létrehozni egy világhírű, piacvezető divatmárkát? Erre ma talán nincs is recept, de 1923-ban még tartós munkaruhák tervezésével és gyártásával el lehetett indulni ezen az úton. Persze a németországi Metzingenben élő Hugo Bossnak valószínűleg eszébe sem jutottak Párizs kifutói, a csillogás világa, amikor kitalálta első ruháit, de azok minőségük miatt széles körben közkedveltek lettek. 1948-ban meghalt a cégalapító, a márka arculata változni kezdett - épp időben. Az irányítást és az ötletgazda szerepet Boss unokái vették át. Működésüknek köszönhetően a hatvanas évek elejére a Boss márkának Németországban szinte egyedülálló módon divatos, sőt, merész ruhakollekciói lettek. Ezt az előnyt kihasználva a Boss pár év alatt világhírű, nemzetközi márka lett, termékeivel nem követte, hanem meghatározta a divat irányát. Már a kilencvenes évek elejétől került órakollekció is a kínálatba és bár sikerült bevezetni a Boss-t, mint óramárkát, de az eladások megrekedtek évi százezer darabnál. 2004-ben kapóra jött, hogy a világszerte ismert, minőségi Movado órákat gyártó MGI Luxury Group átvette a Boss karóragyártási licencet a Tempustól. Az új know-how, a Boss karórák tiszta, átlátható pozícionálása, az időmérők kivételes minősége nem kis részben köszönhető a tapasztalt, régi szereplő belépésének. Az új trend első jeleként megjelent a Boss Black-széria, klasszikus, tiszta megjelenéssel. Rá egy évre érkezett a Boss Orange-sorozat, erős márkajegyekkel. A soron következő Boss Green a sportos kollekció, ajánlott például golfozáshoz. A 2009 óta létező negyedik széria, amit egyszerűen Hugo-nak neveznek, a legdivatosabb valamennyi közül. Legfrissebb újdonságként a márka bevezette a Boss Selection High-End karórákat. Ezek a kínálat csúcsmodelljei, korlátozott példányszámban készülnek, fekete számlappal, négy óránál kialakított dátummal, minőségi mechanikus szerkezettel, zafírüveges hátlappal, hogy látható legyen mindaz az igényesség, ami a tokon belül van. A Boss karórákat ma a legdivatosabbak között tartják számon. Különleges, olykor igen összetett számlapjaik, igényes anyagaik, határozott férfias formájuk miatt rendkívül kedveltek.
Márka | Boss |
Óratok anyaga | Nemesacél |
Üveg | Ásványi üveg |
Szíj színe | Kék |
Számlap színe | Kék |
Számlap | Sötét |
Gyártó | Boss |
Csatzár típusa | Tüskecsat (szíjzár) |
Óratok vastagság | 10 mm |
Jótállás | 24 hónap |
Szerkezet típusa | Elemmel működő quartz |
Vízállóság | 50 m (5 ATM) |
Vízállóság szűrő | Mérsékelten vízálló (5 ATM) |
Óratok színe | Ezüst |
Óratok szélesség | 41 mm |
Szíj anyaga | Kaucsuk |