Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek
Boss Principle Skeleton Automatic férfi óra - 1514234
139.900 Ft
125.910 Ft
Kedvezmény: -10%
Menny.:db

Boss Principle Skeleton Automatic férfi óra - 1514234

139.900 Ft
125.910 Ft
Kedvezmény: -10%
Menny.:db
Cikkszám: 1514234
Elérhetőség: 1 db raktáron
Várható szállítás:
1-3 munkanap
2025. május 15.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: Boss

Leírás

Vajon hogyan kell létrehozni egy világhírű, piacvezető divatmárkát? Erre ma talán nincs is recept, de 1923-ban még tartós munkaruhák tervezésével és gyártásával el lehetett indulni ezen az úton. Persze a németországi Metzingenben élő Hugo Bossnak valószínűleg eszébe sem jutottak Párizs kifutói, a csillogás világa, amikor kitalálta első ruháit, de azok minőségük miatt széles körben közkedveltek lettek. 1948-ban meghalt a cégalapító, a márka arculata változni kezdett - épp időben. Az irányítást és az ötletgazda szerepet Boss unokái vették át. Működésüknek köszönhetően a hatvanas évek elejére a Boss márkának Németországban szinte egyedülálló módon divatos, sőt, merész ruhakollekciói lettek. Ezt az előnyt kihasználva a Boss pár év alatt világhírű, nemzetközi márka lett, termékeivel nem követte, hanem meghatározta a divat irányát. Már a kilencvenes évek elejétől került órakollekció is a kínálatba és bár sikerült bevezetni a Boss-t, mint óramárkát, de az eladások megrekedtek évi százezer darabnál. 2004-ben kapóra jött, hogy a világszerte ismert, minőségi Movado órákat gyártó MGI Luxury Group átvette a Boss karóragyártási licencet a Tempustól. Az új know-how, a Boss karórák tiszta, átlátható pozícionálása, az időmérők kivételes minősége nem kis részben köszönhető a tapasztalt, régi szereplő belépésének. Az új trend első jeleként megjelent a Boss Black-széria, klasszikus, tiszta megjelenéssel. Rá egy évre érkezett a Boss Orange-sorozat, erős márkajegyekkel. A soron következő Boss Green a sportos kollekció, ajánlott például golfozáshoz. A 2009 óta létező negyedik széria, amit egyszerűen Hugo-nak neveznek, a legdivatosabb valamennyi közül. Legfrissebb újdonságként a márka bevezette a Boss Selection High-End karórákat. Ezek a kínálat csúcsmodelljei, korlátozott példányszámban készülnek, fekete számlappal, négy óránál kialakított dátummal, minőségi mechanikus szerkezettel, zafírüveges hátlappal, hogy látható legyen mindaz az igényesség, ami a tokon belül van. A Boss karórákat ma a legdivatosabbak között tartják számon. Különleges, olykor igen összetett számlapjaik, igényes anyagaik, határozott férfias formájuk miatt rendkívül kedveltek.

Leírás és Paraméterek

Vajon hogyan kell létrehozni egy világhírű, piacvezető divatmárkát? Erre ma talán nincs is recept, de 1923-ban még tartós munkaruhák tervezésével és gyártásával el lehetett indulni ezen az úton. Persze a németországi Metzingenben élő Hugo Bossnak valószínűleg eszébe sem jutottak Párizs kifutói, a csillogás világa, amikor kitalálta első ruháit, de azok minőségük miatt széles körben közkedveltek lettek. 1948-ban meghalt a cégalapító, a márka arculata változni kezdett - épp időben. Az irányítást és az ötletgazda szerepet Boss unokái vették át. Működésüknek köszönhetően a hatvanas évek elejére a Boss márkának Németországban szinte egyedülálló módon divatos, sőt, merész ruhakollekciói lettek. Ezt az előnyt kihasználva a Boss pár év alatt világhírű, nemzetközi márka lett, termékeivel nem követte, hanem meghatározta a divat irányát. Már a kilencvenes évek elejétől került órakollekció is a kínálatba és bár sikerült bevezetni a Boss-t, mint óramárkát, de az eladások megrekedtek évi százezer darabnál. 2004-ben kapóra jött, hogy a világszerte ismert, minőségi Movado órákat gyártó MGI Luxury Group átvette a Boss karóragyártási licencet a Tempustól. Az új know-how, a Boss karórák tiszta, átlátható pozícionálása, az időmérők kivételes minősége nem kis részben köszönhető a tapasztalt, régi szereplő belépésének. Az új trend első jeleként megjelent a Boss Black-széria, klasszikus, tiszta megjelenéssel. Rá egy évre érkezett a Boss Orange-sorozat, erős márkajegyekkel. A soron következő Boss Green a sportos kollekció, ajánlott például golfozáshoz. A 2009 óta létező negyedik széria, amit egyszerűen Hugo-nak neveznek, a legdivatosabb valamennyi közül. Legfrissebb újdonságként a márka bevezette a Boss Selection High-End karórákat. Ezek a kínálat csúcsmodelljei, korlátozott példányszámban készülnek, fekete számlappal, négy óránál kialakított dátummal, minőségi mechanikus szerkezettel, zafírüveges hátlappal, hogy látható legyen mindaz az igényesség, ami a tokon belül van. A Boss karórákat ma a legdivatosabbak között tartják számon. Különleges, olykor igen összetett számlapjaik, igényes anyagaik, határozott férfias formájuk miatt rendkívül kedveltek.

Márka Boss
Óratok anyaga Nemesacél
Üveg Ásványi üveg
Szíj színe Fekete
Szíj szélessége 22 mm
Szíj hosszúság 21 cm
Számlap színe Fekete
Számlap Sötét
Gyártó Boss
Csatzár típusa Tüskecsat (szíjzár)
Óratok vastagság 13 mm
Jótállás 24 hónap
Szerkezet típusa Mechanikus (automata)
Vízállóság 50 m (5 ATM)
Vízállóság szűrőquestion_mark Mérsékelten vízálló (5 ATM)
Óratok színe Ezüst
Óratok szélesség 41 mm
Szíj anyaga Bőrszíj

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.